1922 by J.M. Keune

نظافت بی انتها ، متناسب با آقایان

(1992) by J.M. Keune

سه نسل با افتخار برای شما به ارمغان آوردند

در بازگشت به سال 1922 ، جان کین جاه طلبی خود را دنبال کرد و آن را به یک مارک مراقبت از مو تبدیل کرد. اکنون پسران و نوه های وی روحیه شجاعانه او را برای مردان شجاع و جسور در همه جا پر کرده اند.

1922 توسط J.M. Keune مجموعه ای کاملاً ویرایش شده از لوازم اصلی نظافت بی انتها است. ساخت هلند ، غنی شده با مواد تشکیل دهنده داخلی و توسط علم کامل شده است. هر محصول ، از ژل مو گرفته تا مومیایی ریش ، همان کاری را انجام می دهد که قرار است انجام دهد: بهترین های خود را به نمایش بگذارید.

1922 by J.M. KeunePost1

رنگ ، مراقبت و یک ظاهر طراحی شده

هر آنچه به عنوان یک مرد نیاز دارید

هر محصول سال 1922 توسط J.M. Keune دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که باید. بهترین ها را در مردان به منصه ظهور برسانید. این کار با تمیز کردن و تهویه مطبوع محصولات آسان برای استفاده شروع می شود – و فرمولاسیون آن بهینه سازی مو و پوست سر برای برش ، رنگ آمیزی و حالت دادن است. البته ، آنها برای مراقبت از ریش نیز عالی هستند.

برای نگهداری کم و رنگ طبیعی ، محصولاتی تولید کردیم که فقط در 5 دقیقه پردازش می شوند.

برنامه آراستگی خود را با مراقبت از صورت Keune با کیفیت بالا گسترش دهید. کرم اصلاح غنی و لوکس ، روغن ریش و مومیای ریش پوست را تسکین داده و موهای صورت را رام می کند.

مجموعه

تمیز کردن و تهویه

با مهمترین چیز شروع کنید: موهای سالم و تمیز. محصولات مراقبت از مو 1922 توسط J.M. Keune موارد ضروری برای پاکسازی و تهویه هستند که ستون فقرات روال نظافت بی نظیر شما را تشکیل می دهد. آنها به گونه ای طراحی شده اند که برای بهینه سازی مو و پوست سر کار کنند ، بنابراین هر دو در شرایط عالی هستند حتی قبل از اینکه به فکر برش ، رنگ آمیزی یا حالت دادن باشید.

1922 by J.M. KeunePost2
1922 by J.M. KeunePost3

به دنبال ظاهری عالی باشید

طراحی ظاهر

پس از یک برش عالی ، به این منگنه های یک ظاهر طراحی شده و حالت دهنده مجدد بدون عارضه برسید که برای تقویت و تعریف بیشتر مدل مو سخت کار می کنند.

موارد ضروری

آراستن

خواه ظاهری که می خواهید اصلاح کند و هم ریش کامل است ، توسط J.M. Keune در سال 1922 راه حل هایی را ارائه می دهد که بهترین نتیجه را از مو و پوست شما به ارمغان می آورد.

1922 by J.M. KeunePost4
1922 by J.M. KeunePost5

رنگ خود را انتخاب کنید

رنگ آمیزی

با محصولات رنگی بدون سر و صدا ما ملاقات کنید. زمان پردازش سریع است – فقط پنج دقیقه – بنابراین می توانید روز خود را ادامه دهید. سایه ها از قهوه ای تیره تا بلوند متوسط متفاوت است. نتیجه نهایی یک استتار کم طبیعی و طبیعی است.

برای بهترین درمان رنگ 1922 به یک سالن Keune بروید.

غنی شده با کراتین و پرو ویتامین B5

بهترین مواد

توسط J.M. Keune که در آزمایشگاههای ما در هلند تولید شده است ، حاوی مواد با کیفیتی است که با رایحه تسکین دهنده و مردانه چوب صندل و چرم مخلوط شده است.

کراتین موها را بازسازی و تقویت می کند. ویتامین B5 مو را ضخیم می کند – در حالی که ویتامین H ساختار کراتین را بهبود می بخشد. و عصاره های طبیعی نعنا ، روغن و منتول پوست را تازه و تحریک می کنند.

بیزابولول موجود در کرم اصلاح ما از پوست محافظت می کند. و به خصوص برای ریش ها ، ما روغن آووکادو و بادام شیرین مرطوب کننده را در روغن ریش و مومیای ریش خود قرار دادیم.

1922 by J.M. KeunePost6